Via een bottom up en top down benadering:
1. Vinden we gezamenlijk uit waar je specifieke vraag en behoefte én meeste urgentie ligt.
2. Vervolgens brengen we gezamenlijk je bedrijf in kaart. We definiëren en evalueren je visie, mission statement en strategie. Vervolgens we zoeken naar zowel sterke punten als naar aspecten waar verbetering te realiseren is.
3. Dit plaatsen we in en verbinden we aan de relevante omgevingsfactoren. Denk hierbij aan economische ontwikkelingen, marktbewegingen en trends. Dit doen we zowel op macro-, meso als micro-niveau.
4. Via belangrijke issues als concurrentie-analyse, positionering, marketing en business development kneden we aan de juiste oplossing voor het uitvoeren van je strategie.
5. Tegelijkertijd brengen we het potentieel aan beschikbare en gekwalificeerde professionals in beeld. Professionals die je zullen faciliteren om je strategie uit te voeren en te laten slagen.
6. Aan de hand daarvan maken we een gerichte rapportage met dé antwoorden op je vraag, behoefte en urgentie.
7. Om vervolgens de gedefinieerde posities binnen je bedrijf efficiënt en effectief in te vullen met de juiste professionals op de juiste positie binnen je organisatie.
It’s simple. It’s Provement.